بازدید دبیر ستاد تسهیل کشور از شرکت کنتورسازی ایران (سهامی عام)

بازدید دبیر ستاد تسهیل کشور از شرکت کنتورسازی ایران (سهامی عام)

دبیر ستاد تسهیل کشور با حضور در واحد صنعتی «کنتورسازی ایران » از خطوط تولید این مجموعه صنعتی بازدید وآخرین دستاوردها و موفقیت های این واحد تولیدی را نظاره کرد.

محمدباقر آقا علیخانی دبیر ستاد تسهیل ورفع موانع تولید کشور روز پنج شنبه  بیستمهرماه به اتفاق چند تن از مسئولین اقتصادی استان قزوین از شرکت کنتورسازی ایران  بازدید و ضمن بررسی توانمندیهای این واحد صنعتی و تولیدی مسایل و مشکلات آنها را بررسی و راهکار ارائه نمود.

علیخانی در جریان حضور در شرکت کنتورسازی ایران اظهارکرد:واحدصنعتی کنتورسازی با عبور از بحران امروز توانسته با یک رویکرد جدید دوباره واردچرخه تولید شود و با اتکا به نیروهای جوان روح امیدواری و اتکا به تولید داخلی رازنده کند و به محل امنی برای تولید تبدیل شود.‌

سید علی عاملی مدیرعامل شرکت کنتورسازی نیز در این بازدید درخصوص رونق دوباره‌ی این شرکت گفت: مسیر احیای مجدد کنتورسازی ایران از شهریورماه 1400 آغاز شد و خوشبختانه در این مدت، یازده محصول جدید کنتور را آماده و به بازار عرضه کردیم.

عاملی با بیان اینکه در حال حاضر تولید درمجموعه جریان دارد؛ اضافه کرد: در حال ترخیصِ سه خط تولید جدید برای ساختِ کنتورهای هوشمندِ تک فاز، سه فاز و تک فاز ریلی هستیم و امیدواریم ظرف یکی دو ماه آینده این خطوط تولیدِ جدید به بهره برداری برسد. این خطوط تولید برای اولین بار درخاورمیانه به صورت تمام اتوماتیک و رباتیک است.